onsdag 25 juni 2014

Midsommar 2014


 WOW vilken härlig midsommar vi alla hade!
Snapsvisor, Sverige TP med gooddiebag till vinnaren, god matt och underbart härliga jordgubbar!
Alla var så nöjda när kvällen var över. Vi blev totalt attackerade av myggor i slutet så då drog vi till uterummet. Ingen bastu där mer.
tyvärr eftersom det regnat extremt så var gräsmattan träskig så ingen midsommarstång.
Vi spelade kubb och det var inget amerikanarna sett tidigare så de gillade verkligen det.
Vi var totalt 30 stycken och vid hejdå strax innan midnatt så såg alla fram emot att göra detta igen nästa år.











 
 

 
Jag stod ett tag och bara tittade på alla.
Vilken tur jag och min familj har haft. Inte nog med att Petra & Jonas lägger tid och pengar på att träffa oss, vi har lyckats hitta bra och fina människor på ett års tid. Människor som jag inte vet om jag kommer kunna säga adjö till om det blir en hemflytt nästa år.
Vi är lyckligt lottade!
TACK!!
 

 

1 kommentar:

  1. Låter som ett härligt midsommarfirande!!/Helena

    SvaraRadera