måndag 8 december 2014

Lite mix från nov

Vi fattas Valeri men annars så är detta min mammagrupp.
vänster Kim, Nicole, Laura och jag
Detta är en underbar grupp och de har gett mig så mycket.
Redan från deras (jag var taxi) första drink så sa Laura. "There is one thing that we are NOT going to discuss... Nothing about Nina moving back...OKAY"
Alla höll med, sved lite i mitt hjärta.
En mkt trevlig kväll på Don Pablos
 
 

Jag och Laura, en bra bild trots att jag gör en "Petra" (blundar)
 
 
 Visa dagar är det smärtsamt kallt och då stannar vi inne och gör olika saker. Pyssel, pussel, bygger Lego, bakar, ser film eller så blir det en dag full av gnäll och tjat. Vi har inte bara rosen röda dagar....


 
Julklapp till vovven!
 Har också börjat gilla att klä saker. Detta är min bas till vår headboard till sängramen vi byggde.
Resultatet.
Väldigt nöjda är vi!


1 kommentar:

  1. Härligt att du fått så fina vänner, klart det känns tufft att lämna.

    SvaraRadera