onsdag 25 december 2013

Julafton 2013

Vi firade vår jul på ett mkt bra sätt. Vi åt jullunch och sen paketen. Ingen mening att vänta till kvällen och det var ju bara vi så vi tog det lugnt och fint.
Amanda fick fina märkes nagelprodukter och pengar = Nöjd
Ida fick en massa rosetter från en butik som heter Icing och pengar = Nöjd
Erik fick Rainbowloom (gummibands-armbands tillverkning), spiroritverktyg och en barn-surfplatta full med säkra och barnvänliga spel och med lösen från vuxen även youtube.= Nöjd
Noa fick en massa vilda djur från Schleich, Dumbo gosedjur och en Nabi Tablet(surfplatta för små barn med Disney film, spel, pyssel, sagor, knap och knåp och möjlighet att ta bilder på sig själv och andra.)= Nöjd
Magnus fick Silver Jeans av Tomten och Vänner boxen = Nöjd
Jag fick finns baksaker av Magnus och ett underbart halsband av mina barn! = Nöjd
 
 
 














Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag har den finaste familjen man kan tänka sig!
GOD JUL ALLA DÄR HEMMA
FRÅN THE ANDERSSON FAMILY!

2 kommentarer:

  1. God Jul tillbaka!! Ses snart!!/Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt dag ni haft! Mysigt att läsa om. 😊

    SvaraRadera