fredag 1 november 2013

Trick or Treat 2013

En mkt stressig kväll!
Vi ovana, vi satte oss att äta precis när det drog igång tydligen och tro mig....det ringde på dörrklockan konstant!
Så pojkarna och jag åt inte utan beslöt oss efter ett tag att byta om och dra ut. Ida hade jag redan lämnat hos Ava där de senare mötte upp med Rachel så tyvärr har jag inga foto att visa er. Men hon var ett skelett med tyllkjol. Skithäftigt!

Pojkarna har ni kanske sett på FB redan. Ett Lejon och en Power Ranger
Magnus gjorde sig läskig och jag gömde mig i peruk och mask.
Amanda ringde hem från skolan och sa att hon också skulle gå och att vi behövde köpa utklädnad.
Vilket passade sådär efter som Magnus kom hem tidigare för jag hade en läkartid och vi skulle möta upp Familjen Mattson för att gå rundan. Men det klämde vi in lite lagom i en redan stressig kväll. För hon ställer upp så mkt för oss.

Det enda som drog ner hela denne kvällen var att Amanda aldrig kom iväg.... Hennes kompis Kaylee svarade inte på sms och samtal. Så en mycket vacker Docka fick inte gått Trick or Treat.
Senare vid 21 så textade Kaylee att hon inte mått så bra, vilket hon inte enligt Amanda gjort hela veckan, och så hade hon somnat när hon kom hem från skolan. Kaylee var sjuk tyvärr.
Gör ont i mig när Amanda blir så besviken....

Men hon blev lite gladare när hon visste vad det handlade om.

Vilken kväll! Glada härliga utklädda barn...i mängder! Hus som det var rök och läskig musik eller häxskratt. Dekorerade som om det ännu en gång kändes som "vilken tur vi har som får ta del av detta". Jag är väldigt tacksam för allt vi fick vara en del av igår....

Mest av allt är jag tacksam för min fina, fina familj
som jag älskar mer än något annat.
Jag är en stolt mamma och en stolt hustru!



Dessa stod i hela området mitt i vägen. Bra sätt att få bilister att sakta ner

 
Familjen Duffings hus. Vårt första stopp. Kriss höll på att smälta när Noa säger typ " riiiik å riiiit"
 
 
Mrs Andersson
 
Mr Andersson
 
 
 
Amanda öppnade för oss och The Mattson Girlies blev så glada av att se hennes dock ansikte
 
Erik och Cassi, de är lika kära i varandra och blir så glada att de knappt kan stå still och bara ler hela tiden när de möts. LOVE IT!!
 
Noa kom ibland sist, korta ben det där lejonet har, så då gick en tonårstjej ut och mötte upp honom.
 
Häftigt!
 
En mumie gav mina barn gottis.....(mamman i familjen)
Det är härligt när folk kan bjuda på sig själv!
 
Detta huset var så spökigt och coolt.
 
Härligt att se min man klä ut sig. LOVE YOU
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Men Gud vad roligt!! Så avis jag är, vill oxå fira halloween "ordentligt"!

    SvaraRadera
  2. Skulle inte Magnus klä ut sig?? =)

    SvaraRadera
  3. Hihihi, tycker du jag ser ut som vanligt broder tuck :)

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅÅÅÅ härligt det ser ut----
    och fina ni är hela familjen, och du då Nina---Så snygggg.
    Kram i massor från Sonja

    SvaraRadera
  5. Noas dräkt var ju sjukt cool!
    /Kalle

    SvaraRadera
  6. Måste vara jätteroligt att uppleva en "äkta" Halloween:) Är ju otroligt vad alla engagerar sig!/Helena

    SvaraRadera