torsdag 20 mars 2014

Frozen

Frozen är den andra animerade film som dragit in mer än 1 MILJARD DOLLAR!
Vi köpte den samma dag som den släpptes och den dagen hade det sålts 3,2 miljoner.
Vi här hemma tycker mycket om den.
Erik har sett den 2 ggr på bio och musiken lyssnas på ofta. Även Noa sjunger med.
 
Igår efter en del snö hade landat så gick jag och Noa ut och lekte och vi ville ju ha Olof såklart.
Han höll ngn h bara sen så klart....vi har inget magiskt moln så han smälte.
 


Noa tar bara sin nap om han behöver numera. Han kan klara sig utan att bryta ihop för allt efter kl 16 och då funkar det ju. Just denne kvällen somnade han hos mig 18.45
 
 
Idag är det torsdag och nästa vecka är det lov. Noa har dagis Måndag och Torsdag och då skall jag ta min stora grabb och njuta extra.

Fick skypat denne veckan också med min lillasyster Karolina i över 1 h och det är underbart. Jag är så tacksam att Skype finns.
Fick också veta att vi får besök av Magnus farbror och hans fru i aug! Härligt!
 
 
Morfar skojar med pojkarna och de älskar det

 

1 kommentar: