söndag 19 maj 2013

10 års jubileum på Vic Rec Cen


LÖRDAG:
Jag hade länge preppat för att delta på detta för det verkade så barnvänligt och härligt! En rolig grej så nära hemma liksom.
Tyvärr natten innan så drar värsta åskstormen in  och blötlägger massor och jag befarar att de har avbokat eftersom det var utomhus aktiviteter. Men nej nej. De hade istället flyttat in allt! Hoppborgar, clown, minigolf ja nästan allt.
Dessutom så framemot lunch så sprack det upp, solen sken och det torkade upp och då blev det varmt. Vi lämnade det där inne och åt pizzaslice, krossad-isglass som man själv fick smaksätta. Hälsade på en pony och kollade in brandbilen! Pojkarna hade det hur kul som helst. Självklart nämnde vi ju att vi faktiskt känner en brandman vid namn Tom hemma i Sverige.

SÖNDAG:
Idag hann vi med att skypa med Amanda, Hanna, Camilla, Mormor och Sussie! Underbart!
De som ville har även varit på utflykt som vi garanterat kommer göra om.
Lake Minnewashta, bilderna talar för sig själv.

Nu är det imorgon våra möbler kommer, Canada och Amanda på onsdag och om 20 dagar jag fyller år. Mitt mål är att kunna dekorera som aldrig förr till kvällsmaten och då äta subs från QuisNoz. Hoppas jag kan hejda mig när jag kliver in i Party butiken!
Sen är det Eriks tur...7 juni blir killen 7 år!! Galet!

En giraff och en sköldpadda
 


Noa var snabbare än mig och det lönade sig, denne gången.....
 
 
Vi avslutade dagen med baseball
 
 
DETTA VAR LÖRDAGEN
 
 
NU FÖLJER ETT URVAL AV SÖNDAGENS BILDER

 
 
 
 
 
(JA!! det blåste)

 
Far sa "små bananer för små barn"
 

 

3 kommentarer:

  1. Wow vilken klätterställning!! Vad kul ni ser ut att ha det!!

    SvaraRadera
  2. Gillade minigolfbanan. Skulle kanske även jag klarat. Lagom stor. Dock måste jag säga att det såg ut som det var kallt i vattnet. Hänvisning till bilden av Erik i det våta.

    SvaraRadera
  3. haha ja ni känner ju en brandman som heter Tom =) Det får ni inte glömma nej =)
    Kram brandmansfrun =)

    SvaraRadera