onsdag 22 januari 2014

1 jan 2014

Idag åkte vi upp till Helsingborg och träffade underbara, söta, härliga och fina Isabella. Min brorsdotter.
Noa och Erik fick julklapp där och tjejerna, som var med sina vänner, tog jag med julklappen till.
Jag fick äntligen ge alla gåvor jag samlat på mig till henne och hennes kommande syskon.
Att vara Faster är underbart!



Vi blåste såpbubblor och det tyckte hon om. Ville göra det hela tiden.
Helt okey med mig!
 

Bella och hennes mamma, Nathalie. Superförkyld stackarn....
En mysig bild som gör mig glad.
*KRAM*

1 kommentar:

  1. Har inte varit inne på er blogg nu på ett tag, många nya inlägg att läsa :) kul att du/ni la upp detta inlägg med från när ni hälsa på och vilka fina bilder :) skicka gärna till min mejl om du har tid/lust en dag! Hoppas allt är bra med er , Isabella hälsar och pekade så glatt när hon såg fotot på dig Nina och henne i din famn :) kramar från Markus, Nathalie och Isabella

    SvaraRadera