onsdag 22 januari 2014

Vänner

Vi har haft gäster och varit bortbjudna nu i jan också.
Kände att månaden gått fort men eftersom Jag, Amanda och Ida kräkt sedan vi kom hem igen. Min dator ville bråka i ca 2 veckor tills Tomas hjälpte mig i tre nästan fyra dagar(TACK) så har en del tid gått åt. Dessutom när jag lägger in alla bilder så inser jag ju var månaden tagit vägen.
 En kväll var fam Duffing här. Vi bjöd på Turkisk peppar shot som Kris älskade och vi åt god mat som Magnus lagat och jag bakade från min bok  jag fick i julklapp en Banankaks-tårta med smörkräms frosting.

Har faktiskt påbörjat en ny kurs. Det är de kända Wilton som håller i det och det handlar ju då om att dekorerar tårtor och kakor.
SUPERROLIGT.
Arg bara för mina händer skall bråka men det är övergående, hoppas jag, så det står jag ut med.

En annan kväll var Caroline och Daniel här och han busade som tusan med grabbarna. De skulle passa Izzy den kvällen så hon var också med vilket gjorde Erik mycket glad.

Sen i söndags kl 16 var vi hos familjen Mattson och gjorde våra egna pizzor i deras mini stenugn. Åt supergoda snacks så som frukt, bär och chips&salsa.
Fick prova en ny öl och den gillades.

Så jo...Nog har Familjen Andersson haft en fullbokad och hektisk start på året.



Tårtan


Noa, Dean och hans Aiden

Noa och Daniel
 
 
Hos familjen Mattson






 


Snart dags att andas ut lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar