onsdag 22 januari 2014

30 dec 2013

Idag fick Noa äntligen!!!leka med Nelson.
Det gick hur bra som helst. Vi var där från 11 till 20 på kvällen. Först så lagades det mkt god pasta och pasta sås. Vi åt falukorv och makaroner till kvällsmat, underbart! Johanna, Nelsons mamma, bjöd på Chokladbollar och mycket god daimtårta.
Magnus stannade inte så länge för de har ju katt, så han uträttade lite ärende och sen drog han till Malmö och träffade sina vänner där.

Erik och Corinne lekte bla att de sköt utomjordingar.
De lekte både ute och inne och även de hur fint som helst.
Jag fick äntligen hålla och gosa med Norelle och det njöt jag av.

Men om jag skall vara ärlig så vet jag inte om jag lär bli bjuden dit igen.....
Satt i sönder deras nya matstol, från Leander Pehrson....*skäms*
hahahahahaha

Tack Familjen Asplund för allt ni gjorde och presenterna.  Saknar er massor redan.

Nelson och Norelle
 

Erik och Corinne

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar