söndag 21 april 2013

Detta veckoslutet har inneburit en massa körande och shoppande. Allt ifrån skitsnygga kläder, roliga leksaker, gosedjur, mat till gps, bilar och barnstol(till Noa).
Har varit både stressande och roligt men när nästa vecka infaller så har jag vi egna bilar(och kan hitta vart vi ska)

Vi har varit två rundor på MOA(Mall of America) varit på Eden Prarie Center, SuperTarget, Byerleys, Walmart, JC Penny, m.m.m.m
Vi har tom varit på IKEA och vi var alla överrens om att det kändes som hemma.
Erik blev klippt och det behövdes. Han odlade Yohio frisyr ett tag.

Hemma i huset är det stop i vasken i köket så inget vatten rinner ut. Inte ens ur diskmaskinen. Hoppas hyresvärden kommer imorgon.
Tvkanalerna vill inte funka, kan bero på snön, men ev inte.
Vi bad om endast basutbudet och de har gett oss 300 kanaler. ?????
Ingen nytta nu iaf...

Har skypat med både Amanda (YEEEY!!!), Farmor och min syster Rebecka. Till allas glädje. Mitt hjärta värkte dock när Amanda och jag skypade första gången. OJ vad jag saknar henne!

Jag och pojkarna var ute i går i trädgården och trots att vi sjönk ner i snön och blev lite blöta var det fantastiskt skönt att leka ute! Solen sken dessutom.
Nu följer bilder:

Noa skaffade en ny kompis på Disney Store


Spelar och turas om

Äntligen friska nog för utelek!

 
Vi äter på en mexikansk restaurang i Bloomington....
...Tony var vår kypare!

 
Om vi skulle vara på Ikea när en tornado drar förbi så vet vi var vi ska söka skydd
 
Eriks val

 Karusellfärd för liten, med sällskap!

 
                                                                  Mammas grabbar!


5 kommentarer:

  1. Jag föreslår en husesyn i bilder! Vore kul att se hur allt ser ut i större bilder :) /Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan vi ordna. Just nu har vi bara hyrmöbler och det tar ngn vecka till innan våra egna saker är här. Men då kan vi lägga upp en husesyn i bilder.

      Radera
  2. Tror jag lyckats lura ut detta nu. :)

    SvaraRadera