torsdag 18 april 2013

Och nu har det snöat i flera timmar och så här mycket snö har jag inte sett denne säsongen och jag kan ju säga att det lätt ligger 20cm.. WTF!!
Men vi har iaf haft en mysig dag.
Noa var på återbesök i morse och hans andning lät hur bra som helst. Han har bara blivit bättre dag för dag och idag åt han tre portioner till kvällsmat. Erik har lekt en del med det lilla som finns här just nu. Ida har Skypat med sin vän Johanna och nu ikväll var jag, Magnus och pojkarna(Ida ville kolla på en serie) på SuperTarget! En affär som har ett enormt utbud av saker. Massor av fina saker till hemmet för en rimlig peng. Jag köpte ett par nya boots där för bara 175 sek. Rean var 70% liksom!
Erik fick lego Shima som han lääänge önskat sig och Noa fick en bärgningsbil med ljud. Med oss hem till Ida köpte vi en så vacker och söt muffins, tyvärr smakade den inte som mina goda mästerverk men hon blev glad i alla fall.

E&N skrattade så härligt när jag startade jetstrålarna i badkaret.
 
 
Någon som vill byta väder??
Knappt trappan upp till huset syns längre.

1 kommentar:

  1. My god, nej vi vill inte byta!!! Skönt att Noa mår bättre. :)

    SvaraRadera